Paus. tisdag, Maj 30 2006 

 från emmelemzi.blogg.se

orginalet hittas här.

Jag har bestämt mig. Jag kommer ta en paus från denna värld. Fast jag kommer fortsätta blogga EN gång i veckan och skriva om min vecka. Berätta vad jag gjort och så vidare. Allt möjligt.

Idag var jag jätte duktig enligt mej själv. Jag var ute och gick typ en hel timme. Det tänker jag göra oftare nu när jag tar paus från allt annat utom bloggande (en gång i veckan). Jag tänker bli duktig och bra människa. Jag skall få ett liv IRL. Jag behöver det.

Jag märker att det inte är någon som läser detta, men hur som helst.

Ida. Jag kommer sakna dej med. (Ulla har mitt telefonnummer & address om du vill ha dem)

Att sånt nu.

Promenad & förlovad. tisdag, Maj 30 2006 

 från X3M

Var ute och gick en timme. Gick nästan enda till Columbus härifrån och sedan tillbaka en annan väg. Det var jätte skönt. Skall börja göra det oftare. :D Lyssnade på musik under tiden så det var roligt. :)

Jag skall gifta mig med Hipsu! Hon sa ja åt mig! :D:D Nu är vi förlovade! :D:D