bilden tagen från Face Hunter

Min första reaktion kan förklaras med att skriva Awww och sedan låta det vara, för det är en sån känsla jag fick. Jätte gulligt och sedan bytte det till:

GE MIG HENNES KJOL SÅ KAN JAG LEVA LYCKLIG RESTEN AV LIVET!

Typ.

Nu när jag börjar tänka på det så undrar jag om min kära kompis Nera skulle möjligen kunna sy någonting liknande om jag köper något fint tyg och sånt.  Det skulle inte sitta helt fel.

Ja, nu började jag planera köp av tyg och frågande av sagda kompis, ett alternativ är att jag bara länkar till detta inlägg. Och ber på bara knän, eller någonting lika fint.

PS. Mössan hon har ser väldigt skön ut.  DS.

PPS. Jag tycker att ni alla skall gå och titta på Hannahs senaste inlägg som är underbart fullt av fina bilder på kläder och är annars också väldigt underbart modebloggigt. Det var mysigt att läsa på morgonen före jag gick till skolan. DDS.