Presentationerna
Veckans Fråga; Vecka 12.


Veckans Fråga:
Om du var absolut TVUNGEN att ha någon form av sexuellt umgänge med ett djur, vilket djur skulle det då vara och varför? Motivera!
Frågan ställdes av Nelle

Hannah:
Helst förutsatt att jag själv var ett djur (det sa det inget om! HA!): ett kattdjur. Lätt. Ett vackert kattdjur, typ en panter eller en gepard. Kolla på Animal Planet så förstår ni vad jag menar.

Hanna:
Hm… ja alltså, jag måste ju erkänna att jag aldrig tänkt genom denna fråga förut. Rent spontant vill jag säga en zebra för att de har så jäkla snygga ränder och är lite roliga… jag menar… är de vita med svarta ränder eller är de svarta med vita ränder? Så en zebra tror jag. Jag vet dock inte riktigt hur det skulle gå till rent fysiskt. Vill nog inte ens tänka på det, vid närmare eftertanke.

Dankku:
Är inte alla som läser detta ett djur? Det är vi om man ska tro Herr Darwin. Så svaret på frågan är för min del: människoapan kallad kvinna. Men om någon nu skulle tolka detta svar som ett försök att komma undan så billigt som möjligt så kan jag säga så mycket som att jag funderade på denna (sjuka) fråga i tre dagar utan att komma fram till en enda vettig förklaring till vilket djur jag skulle ha sex med om jag vore tvingad. Jag kunde svara allt från ekorre till elefant, men inte fan finns det nån motivering. Jag skulle faktiskt hellre ta ett pistolskott i nacken än behöva våldta stackars osyldiga varelser

Vad är detta?
Veckans Fråga går ut på att jag skickar en fråga åt tre bloggare, som jag frågat om de vill vara med, varje vecka. Varje vecka svarar de på frågan.

Har du en jättebra fråga som du vill att dessa tre bloggare skall svara på?
Ni, mina kära läsare, får även skicka frågor åt dessa bloggare. Om ni vill göra det så skickar ni frågan i ett e-mejl åt mig till adressen emmelemzi@gmail.com.
Som ämne skriver ni Veckans Fråga eller någonting liknande eftersom annars kommer jag att ta det som spam.

Även du kan svara på Veckans Fråga!

Ni får allihopa dessutom mer än gärna ge er åsikt om Veckans ämne i Veckans Fråga. Skriv en kommentar och berätta!